Lista artykułów

Why game developers don’t write tests?

Reading Time: 3 minutes Profits There is great art about testing games at Gamastura Automated Tests and Continuous Integration in Game Projects. The main conclusion is that: automated tests and continuous integration makes development teams more efficient and results in more reliable, and often quite simply, better software. Additionally, it reduces the pressure and workload on development teams by reducing … Continue reading "Why game developers don’t write tests?"

Why game developers don’t write tests?

Profits There is great art about testing games at Gamastura Automated Tests and Continuous Integration in Game Projects. The main conclusion is that: automated tests and continuous integration makes development teams more efficient and results in more reliable, and often quite simply, better software. Additionally, it reduces the pressure and workload on development teams by reducing … Continue reading "Why game developers don’t write tests?"

DiscoverPlaces Raport #12 – ostatnie poprawki

Czas na ostatni raport na temat tworzenia aplikacji DiscoverPlaces w ramach konkursu Daj się poznać 2017, a w nim dodanie loadera, poprawienie API, tak by zablokować możliwość spamowania oraz ogólne poprawki. Loader Z racji iż ładowanie wiadomości, dodawanie komentarza oraz dodawanie wiadomości może potrwać chwilę czasu, dobrze byłoby poinformować użytkownika, że aplikacja coś w tym czasie […]

Utworzenie pliku .jar gry w libGDX

Dziś zajmiemy się utworzeniem pliku wykonawczego naszego projektu. Być może nie dla każdego utworzenie pliku .jar na początku przygody z javą jest rzeczą prostą. Dlatego postanowiłem poświęcić jeden wpis, aby dokładnie opisać jak tego dokonać w środowisku IntelliJ IDEA, z którego korzystam do tworzenia projektów w javie. Abyśmy mogli przejść do stworzenia pliku wykonawczego, pierw musimy

Podsumowanie konkursu – DSP#22

Udało się! Dotrwałem do końca konkursu, spełniłem podstawowe założenie. Jestem naprawdę szczęśliwy, że w tym repozytorium jest gotowa do użycia, opublikowana i ukończona biblioteka. Nie było łatwo, ale dla tego <a href="https://www.michalgellert.pl/blog/podsumowanie-konkursu-dsp22/" rel="nofollow">[…]</a>

System tur

W dzisiejszym wpisie zajmiemy się jak już obiecałem w ostatnio systemem tur i będzie to już nasza jak na razie ostatnia rzecz związana z logiką gry. Nasz system tur będzie opierał się na czasie ataku oraz odpoczynku. Z tych dwóch części będzie składała się jedna tura. Po 4 turach, kolejna jest poziom boss. Charakteryzuje się on

7

DSP2017 etap 1 – czas podsumowań i gorzkich żali

Zbliżamy się do końca pierwszego etapu DSP2017. Nastał czas pierwszych podsumowań, przemyśleń i gorzkich żali. Zacznę od tego ostatniego ? Samotność Po początkowej marcowej euforii przyszedł czas zniechęcenia, taki moment zawahania czy start w DSP miał jakikolwiek sens. Postępy w projekcie były...

DevTalk Trio S01E01 – Programowanie Forever

Dzień dobry, bardzo! Zaczynamy wspaniałą przygodę! Przed Tobą pierwszy z 11 odcinków wyjątkowego cyklu podcasta: DevTalk Trio. Do realizacji tego przedsięwzięcia zaprosiłem dwóch świetnych Gości: Andrzeja Krzywdę i Sławka Sobótkę. Bez przedłużania: Pełną listę wszystkich odcinków znajdziesz na stronie http://devtalk.pl/trio. A teraz… PLAY! Miłego słuchania! Będę wdzięczny za kilka gwiazdek na iTunes ;).

9

Trio S01E01 – Programowanie Forever

Dzień dobry, bardzo! Zaczynamy wspaniałą przygodę! Przed Tobą pierwszy z 11 odcinków wyjątkowego cyklu podcasta: DevTalk Trio. Do realizacji tego przedsięwzięcia zaprosiłem dwóch świetnych Gości: Andrzeja Krzywdę i Sławka Sobótkę. Bez przedłużania: Pełną listę wszystkich odcinków znajdziesz na stronie http://devtalk.pl/trio. A teraz… PLAY! Miłego słuchania! Będę wdzięczny za kilka gwiazdek na iTunes ;).

10

Trio S01E01 – Programowanie Forever

Dzień dobry, bardzo! Zaczynamy wspaniałą przygodę! Przed Tobą pierwszy z 11 odcinków wyjątkowego cyklu podcasta: DevTalk Trio. Do realizacji tego przedsięwzięcia zaprosiłem dwóch świetnych Gości: Andrzeja Krzywdę i Sławka Sobótkę. Bez przedłużania: Pełną listę wszystkich odcinków znajdziesz na stronie http://devtalk.pl/trio. A teraz… PLAY! Miłego słuchania! Będę wdzięczny za kilka gwiazdek na iTunes ;).

Kasza jaglana z owocami na pierwsze śniadanie

Jako że o informatykach krąży wiele mitów, a jednym z nich jest to że żyjemy i funkcjonujemy dzięki pizzy i kawie ? Niestety lub stety, tak nie jest i raczej takowa dieta nie skończyła by się dla nas zbyt dobrze. Dlatego dziś chciałem podzielić się z wami fajnym przepisem na kaszę jaglaną z owocami, mniam mniam […]

Trójmiejski Turniej Robotów – relacja – część 2

Przyszła pora na drugą część relacji z Trójmiejskiego Turnieju Robotów (TTR). Dzisiaj skupię się na konkurencjach Line Follower i Sumo. Line Follower Celem konkurencji Line Follower jest jak najszybsze pokonanie trasy wyznaczonej przez czarną linię na białym tle. Robot najczęściej składa się z dwóch płytek PCB. Główna płytka znajduje się w tylnej części robota i […]

Trójmiejski Turniej Robotów – relacja – część 2

Przyszła pora na drugą część relacji z Trójmiejskiego Turnieju Robotów (TTR). Dzisiaj skupię się na konkurencjach Line Follower i Sumo. Line Follower Celem konkurencji Line Follower jest jak najszybsze pokonanie trasy wyznaczonej przez czarną linię na białym tle. Robot najczęściej składa się z dwóch płytek PCB. Główna płytka znajduje się w tylnej części robota i […]

14

Me 2.0 version 0.1 – released + mini-summary

Since the beginning of march, I’m working on a pet project called Me 2.0 as a part of Get Noticed contest. Now I’m ready(ish) to release it’s the first version to the public, along with its companion app. TL;DR: Links for the app and messenger bot are at the end of this blog post. Goal…

15

Me 2.0 version 0.1 – released + mini-summary

Since the beginning of march, I’m working on a pet project called Me 2.0 as a part of Get Noticed contest. Now I’m ready(ish) to release it’s the first version to the public, along with its companion app. TL;DR: Links for the app and messenger bot are at the end of this blog post. Goal…